Vrijdag, Zaterdag & Zondag⛱🌊

7 augustus 2022 - Saint Aygulf, Frankrijk

Vrijdag: vrijdag hebben we eerst de hele dag aan het strand gelegen🏖😄. We zijn al ietsjes eerder vertrokken want we gingen uiteten!😋 we hebben tapas gegeten en daarna nog een lekkere ijscoupe🍨. Hierna hebben we nog even rondgelopen in Fréjus over de markt en langs de winkeltjes en Ann heeft hier sandalen gekocht😁.

Zaterdag: zaterdag werd het warm dus weer een hele dag aan het strand😅. En daarna bij het appartement nog wat spelletjes spelen.

Zondag: vandaag gaat de wekker al vroeg want we gaan naar Grasse, parfum stad🫢. We zijn naar een parfum museum geweest en hebben nog even rond gelopen in het stadje. Wat je hier veel kon kopen was: natuurlijk parfum en er zijn veel winkeltjes met Nougat😋. Hier hebben we uiteraard wat van meegenomen. Er hangen hele leuke parapluutjes in de straten dus daar moesten natuurlijk foto’s van gemaakt worden. Rond een uur of 14:00 rijden we terug. Eerst even langs de supermarkt want we gaan eten halen voor op het strand. We komen 16:30 aan op het strand en gaan hier nu nog even liggen en zo het eten op eten🤩.