Vrijdag, Zaterdag & Zondag⛱🌊

7 augustus 2022 - Saint Aygulf, Frankrijk

Vrijdag: vrijdag hebben we eerst de hele dag aan het strand gelegen🏖😄. We zijn al ietsjes eerder vertrokken want we gingen uiteten!😋 we hebben tapas gegeten en daarna nog een lekkere ijscoupe🍨. Hierna hebben we nog even rondgelopen in Fréjus over de markt en langs de winkeltjes en Ann heeft hier sandalen gekocht😁.

Zaterdag: zaterdag werd het warm dus weer een hele dag aan het strand😅. En daarna bij het appartement nog wat spelletjes spelen.

Zondag: vandaag gaat de wekker al vroeg want we gaan naar Grasse, parfum stad🫢. We zijn naar een parfum museum geweest en hebben nog even rond gelopen in het stadje. Wat je hier veel kon kopen was: natuurlijk parfum en er zijn veel winkeltjes met Nougat😋. Hier hebben we uiteraard wat van meegenomen. Er hangen hele leuke parapluutjes in de straten dus daar moesten natuurlijk foto’s van gemaakt worden. Rond een uur of 14:00 rijden we terug. Eerst even langs de supermarkt want we gaan eten halen voor op het strand. We komen 16:30 aan op het strand en gaan hier nu nog even liggen en zo het eten op eten🤩.

1. Marian:
    8 augustus 2022
    Jullie vermaken je wel lees en zie ik. Leuke foto's weer.
  2. Tine en Bertus:
    8 augustus 2022
    Hoi allemaal, wat een leuk verslag en mooie foto's komen er voorbij. We voelen ons nu ook een beetje in Frankrijk. Genieten met jullie mee. Liefs Bertus en Tine.
  3. Joke Klomberg:
    8 augustus 2022
    Wat is het gezellig bij jullie. Die nougat mmmmmmmmm. Hele mooie foto's. Pa en ma
  4. Wendy:
    9 augustus 2022
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Mooie foto's 🙂
  5. Nienke:
    9 augustus 2022
    Mooie foto's dames! (En Bram ook hoor;))
  6. Jente:
    10 augustus 2022