Vrijdag en zaterdag

13 augustus 2022 - Dijon, Frankrijk

Vrijdag: vrijdag staan we al wat eerder op want we rijden vandaag naar Dijon. Rond 08:30 zitten we in de auto. 6 uurtjes moeten we rijden maar we hadden wel weer iets vertraging en natuurlijk ook pauzes dus we waren ongeveer 17:30 in Dijon. Eerst even lekker gechild op de kamer en daarna even wat eten en een klein rondje door de stad maken😄. We hebben ook nog even wat gedronken op een mooi plein🤩.

Zaterdag: vandaag gaan we de stad bekijken. Eerst zitten we om 09:30 aan het ontbijt in het hotel😋. Daarna gaan we de stad in. Er was een marktje dus daar zijn we even langs gelopen en daarna zijn we naar een museum geweest. Toen hebben we wat gegeten en nog even door de winkel straat heen gelopen. Daarna was iedereen wel een beetje moe dus gingen we terug naar de hotel kamer. Ook om ons klaar te maken want vanavond hadden we gereserveerd om 19:30 uur. Na het eten hebben we nog een klein rondje gelopen en daarna naar het hotel want morgen moeten we weer vroeg op. We rijden dan namelijk terug naar silvolde. We kijken allemaal terug op een leuke vakantie😊.

1. Nienke:
    14 augustus 2022
    Het was leuk om ook een beetje op vakantie te zijn in Frankrijk met jullie verhalen en foto's. Goede terugreis!