Heenrijs naar Nancy🚗

28 juli 2022 - Nancy, Frankrijk

06:30 gaat de wekker, de laatste dingen worden geregeld en om 09:30 zitten we met ze alle in de auto onderweg naar Nancy. Na ongeveer 3 uur rijden willen we wel even ergens een pauze houden. Nergens wat te vinden in België dus uiteindelijk moesten we het maar doen met een dixie ergens langs de snelweg. Natuurlijk hadden we wel zin in koffie dus een halfuurtje later in Luxemburg zien we de wel bekende Starbucks vlaggen. Eenmaal binnen aangekomen blijkt het een apparaat te zijn die je zelf moet bedienen met niet heel veel keuze. Een caramel frappuccino zit er dus helaas niet in🙃. Maar goed toch maar wat gehaald en weer verder gereden. De andere 2 uur konden we goed doorrijden alleen tussendoor een kleine file van ongeveer 20 minuutjes. Daar aangekomen hebben we de koffers naar binnen gebracht en even omgekleed om vervolgens even rond te gaan kijken in Nancy en wat te eten😋. Net wanneer we uit de hotel kamer willen gaan valt de klink ineens van de deur😅 nou gewoon de klink er weer opzetten en doen als of er niks aan de hand is😂 we hebben op een leuk pleintje gegeten en nog een wandelingetje gemaakt. Isa vertelde ons over de Romeinse/Griekse standbeelden die er te zien waren en daarna liepen we weer rustig terug naar het hotel. Nu zo nog samen gezellig Netflix kijken en dan slapen want morgen rijden we verder!

1. Sander:
    28 juli 2022
    Leuk dat we jullie ook kunnen volgen! En leuk eerste verhaal ! Veel plezier.
  2. Nicole:
    29 juli 2022
    Heey wat leuk, nu kunnen we ook met jullie meelezen😃 Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie😘